Volgers

maandag 4 augustus 2008

Inspiration challenge at FS



Voor Faith Sisters heb ik deze week meegedaan met een challenge: His creation.
Ik vind het heerlijk om te wandelen en te genieten van wat Hij heeft gemaakt.
Het is werkelijk wonderbaar als je er op gaat letten hoe of de schepping in elkaar zit. Hoe prachtig alles is gemaakt! Ik geniet er dagelijks van!

At Faith Sisters I joined in at a challenge: His creation.
I love to walk en enjoy everything He created. It is realy amazing how He made everything, He made everything beauty! I enjoy it daily!

2 reacties:

Unknown zei

Wat een prachtige Layout Erika, ik hoop voor je dat je in de prijzen valt dus ik wens je heel veel succes!!

Ik heb even op jouw blog zitten rondneuzen en ik vind dat het er allemaal prachtig uitziet. Ik heb hele mooi layouts gezien en hoop dat je jouw creaties op digitaalscrappen zult blijven laten zien!!

Groetjes ;)
Marleen

Anoniem zei

hoi hoi bedankt voor je aardige berichtje, ik vind je blog prachtig.
Ik hoop heel veel layouts te zien van je :)
Oh ja ik heb ook in het CT team van Kiki gezeten, veel plezier daar.

gr Ingeborg (ikscrap)

About Me

Mijn foto
I-Krea design
Mijn naam is Erika, moeder van drie kinderen en getrouwd met de allerliefste man van de wereld, hij heeft ook 1 kind, samen dus vier. Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, dat is voor mij een enorme uitlaatklep en een goede verwerkings vorm van alle indrukken die het leven ons geeft! Inmiddels ben ik begonnen aan de opleiding verpleegkunde, een nieuwe uitdaging!
~~~~~00~~~~~~
My name is Erika, mother of three children and married to the most wonderful husband of the world, he also has 1 child, together four. I love to be creative, which is a huge outlet for me and a good treatment of all the impressions which life gives us!
Mijn volledige profiel tonen
Credits for Header:
Natural Breeze Collaboration by Digidesignresort Collab Team